close

之前在搜尋lacrosse(長曲棍球)的時候,找到了瑞典樂團Lacrosse

lacrosse  

lacrosse-crimescene  

台灣大概沒有進吧

不知道是不是所有歌都是英文的,但曲風大致跟這首My Stop一樣歡樂活潑

點曲名聽歌:My Stop 、It's Always Sunday Around Here 、This New Year Will Be For You And Me

 

以下是My Stop歌詞:

 

Living is not an option but I guess suicide is worse

不想活了  但我猜自殺更糟

And I hate making decisions and I don't want it to hurt

我痛恨做決定,我怕痛

When I talked to the psychiatrist, she merely shrugged at me

我和精神科醫師談談,她只是對我聳聳肩

Said this thing you're experiencing, you're not suicidal

說你正經歷的這件事,你沒有自殺傾向

You're just a human being, my friend

你只是平凡人啊,我的朋友

And everybody feels like you do anyway

每個人也都跟你的感覺一樣

But look at me, now look at me with my hand and feet on the railing

可是你看我,現在看看我,手腳擱在欄杆上

With my heart all bled out

我的心淌盡了血

I bet you didn't believe me when I said that this was different

我說這次不一樣的時候,我賭你根本不相信

When I said that this was different

我說這次不一樣的時候

Tell all my friends, it's gonna get a whole lot worse

告訴我所有的朋友們,一切都將變得越來越糟

Before it's getting better the skies will look so dark

在好轉之前,天空看來如此黑暗

The hardest part when someone is leaving

有人要離開時最難受的

Is when you never get to say, you never get to say goodbye

是你一直沒有機會說,你從沒來得及說再見

Tell my mother that anger is just another side of grief

告訴我的母親,憤怒只是悲痛的另一面

I know it's the hardest on the parents to outlive your own kid

我知道當父母的最難受是白髮人送黑髮人

Don't make it look like an accident, don't make it look like an accident

別幹得像意外,別幹得像意外

Don't make it look like an accident, don't make it look like an accident

別幹得像意外,別幹得像意外

Don't make it look like an accident, don't make it look like an accident

別幹得像意外,別幹得像意外

Don't make it look like an accident, don't make it look like an accident

別幹得像意外,別幹得像意外


Give them someone to blame

給他們一個人去怪罪

I'm trying hard to control myself

我努力試著控制自己

But this is my stop, this is my stop, this is my stop, this is my stop, this is my stop, this is my stop!

可是這是我的終點站,我該走了我該走了我該走了我該走了我該走了

arrow
arrow
    全站熱搜

    張貼用 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()